Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości – wsparcie dla DirectX 12 w dniu premiery, gra będzie posiadała wbudowany benchmark
W rozmowie z serwisem Tweak-town, Richard Huddy, jeden z inżynierów pracujących w firmie AMD, potwierdził, że gra Deus Ex: Rozłam Ludzkości, która zadebiutuje w 23 lutego przyszłego roku, będzie już w dniu premiery oferowała pełne wsparcie dla bibliotek DirectX 12. Chociaż wiedzieliśmy, że deweloperzy mają plany związane z najnowszym DirectX, wielu podejrzewało, że możliwość skorzystania z niego zostanie dodana w późniejszym czasie pod postacią aktualizacji.

Od Huddy'ego odwiedziliśmy się również, że produkcja będzie posiadła wbudowany dedykowany benchmark, który z pewnością ułatwi życie pecetowym graczom. Dzięki programowi będziemy mogli szybko sprawdzić poszczególne opcje graficzne, dostosowując je do konkretnej konfiguracji sprzętowej bez potrzeby wielokrotnego restartowania gry. Miejmy nadzieję, że zaoferowanie tej opcji świadczy o poważnym podejściu Eidosu do edycji tytułu na PC, które zaowocuje jego dobrze zoptymalizowaną i działającą wersją.

Na koniec przypomnijmy, że Deus Ex: Rozłam Ludzkości napędza Dawn Engine, który bazuje na mocno zmodyfikowanym i udoskonalonym Glacier 2 Engine, stworzonym przez odpowiedzialne za serię Hitman studio IO Interactive. Dzięki nowemu silnikowi tytuł ma zaoferować zaawansowane efekty świetlne, lepszą sztuczną inteligencję oraz kompleksowe animacje i interakcje z otoczeniem. Co więcej, za sprawą bliskiej współpracy deweloperów z firmą AMD, tytuł wspierać będzie także najnowszą odsłonę technologii TressFX w wersji 3.0, która pozwala na realistyczne odwzorowanie włosów postaci. Eidos skorzystał już z tych rozwiązań w ostatnim Tomb Riderze.

Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine
Klemens
2015-09-19 08:17:45
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow